Sunday, February 12, 2012

ဒီေန႔ ျမန္မာေတြ ေဟာေျပာ ယံုၾကည္ေနၾကတဲ့ ေဗဒင္ဟာ ဟိႏၵဴျဗာဟၼဏေတြရဲ့ ေဗဒင္ (၄)ပံုနဲ႔ တူပါသလား။


မတူပါဘူး။ ေဝဒက်မ္း(၃)မ်ိဳး ရွိတဲ့အနက္ ေနာက္ဆံုးမွ ေပၚလာတဲ့ အာထဗၺဏေဝဒက်မ္း တက်မ္းနဲ႔သာ တူပါတယ္။ အာထဗၺဏေဝဒက်မ္းမွာ စုန္း တေစၦ ကေစ ေမွာ္ ပေယာဂ အတတ္၊ ဝိဇၨာေဇာ္ဂ်ီ တပသီေတြနဲ႔ အင္းအိုင္ ခါးလွည့္ လက္ဖြဲ႔ အတတ္၊ ေျမလွ်ိဳးမိုးပ်ံတဲ႔ ဂႏၶာရီအတတ္ေတြ ပါတယ္။ ဒီေနာက္ဆံုး အာထဗၺဏာေဝဒေၾကာင့္ ဘာသာေရးသက္သက္ျဖစ္ၿပီး မြန္ျမတ္တဲ့ အျခားေဝဒ (၃)က်မ္းရဲ့ ဂုဏ္သိကၡာပါ က်ဆင္းခဲ့ရတယ္။ ဒါေၾကာင့္ တခ်ိဳ႕ ျဗာဟၼဏဆရာႀကီးေတြက ေနာက္ဆံုး အာထဗၺဏေဝဒကို မေလ့လာၾကဘူး။ ပိဋကတ္သံုးပံုသာရွိသလုိ ေဗဒင္ဟာလည္း (၃)က်မ္းပဲလို႕ အသိအမွတ္ျပဳၾကတယ္။ ေရွ႕ပိုင္းေဗဒင္ (၃) က်မ္းဟာလည္း ဟိႏၵဴျဗာဟၼဏဘာသာေရးဆိုင္ရာ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္မႈ ပူေဇာ္ ပ သ မႈကိုျပတဲ့ က်မ္းေတြျဖစ္ပါတယ္။ ယေန႔ ျမန္မာျပည္မွာ ေဟာေနတဲ့ ေဗဒင္မ်ိဳး မဟုတ္ပါဘူး။

 
ဤစာစုကို ဆရာ ဦးေသာင္းလြင္ ေရးသားေသာ မိရိုးဖလာလြန္ဗုဒၶဘာသာ စာအုပ္မွ ထုတ္ႏုတ္ေရးသားထားပါသည္။

No comments:

Post a Comment